
-
navie
2016-06-26 06:57
とてもスピーディーなレッスンで無駄がありません。
間違いも丁寧に直してくれます。

-
navie
2016-06-25 07:01
とてもスピーディーなレッスンで無駄がありません。
間違いも丁寧に直してくれます。

-
Yoshikuni Noda
2016-06-08 04:57
カランを受講。早口でたんたんと、どんどん進むが、間違えたところはちゃんと直してくれる。頭が鍛えられるのを感じる良いレッスンだった。

-
daixu
2016-06-05 05:59
A patient teacher.I like her pronounation.
I will book her lesson again soon.

-
Sada
2016-05-30 11:15
Her speed of talking is very fast for me, but it's good training for me.
She asked many questions, so I could speak a lot comparing to other lesson. And she typed many sentences to me. That help me to review.

-
Masa
2016-05-28 13:38
カランのステージ5を受講しました。
話すスピードがちょうどよく、聞き取りやすかったです。
楽しくレッスンを受けることができました。

-
Masahiko
2016-05-28 06:55
早口の先生です。
いいですよ。

-
tetsu
2016-05-05 08:55
thank you very much!!

-
Naoko
2016-04-27 08:30
他の方のコメントにもあるように、すぐにレッスンに入るので進むのが早い。
発音もとてもきれいで滑らか。
カランの手ぶりも分かりやすい。

-
Ivan
2016-04-14 11:28
Ambide is very professional teacher. If want I book her lesson every day.