
-
Yoshi
2024-04-18 12:30
反応がはやい。

-
Yoshi
2024-04-18 11:12
テンポよく進んだ

-
Yoshi
2024-04-17 12:44
テンポが良かった

-
Yoshi
2024-04-12 14:31
私がクラスルームに入るのが遅れて申し訳ありません。
テンポよくレッスンしていただきありがとうございました。

-
yona
2024-04-07 13:00
チャットにわかりやすく書いてくれたので授業が終わっても見れるからいいと思いました!

-
Chizuru
2024-04-06 15:25
カラン3受講。
耳だけでわかりにくい単語はチャットボックスに表示してくれました。

-
qiqi
2024-04-05 19:28
孩子说这课沒上完

-
Mario
2024-04-03 15:38
She is really a very good. She showed clearly what for me to do at the certain times. So I could stay on the same page with her. I recommend you to take her class.

-
MACHIKO
2024-03-27 15:33
Callan. She was a good teacher who corrected my mistakes in detail. I felt that the pace between myself and her was a little bit out of rhythm.

-
Hikari
2024-03-22 20:02
今回もカランを受講しました。テンポよく進んで楽しかったです!どうやら顔と名前を覚えて貰えたみたいで嬉しいです。やる気が出ます!