
-
Iku
2022-08-24 17:29
全く英語がわからなさすぎて申し訳なく…さらに子供達が邪魔してくる中でしたが、先生は優しくまってくれてました。ありがとうございます。

-
yusei
2022-08-19 17:56
丁寧で分かりやすかったです。
ありがとうございました。

-
Haidy
2022-08-19 14:26
She is very kind.

-
Dang Van Thanh
2022-08-17 13:34
Thank so much teacher. See you next lessons.
You are a excellent Teacher !

-
Fuu
2022-08-06 19:00
たのしかったです。

-
AKI
2022-08-05 13:33
カランメソッドをとっています。
とても親切で丁寧だと私は思います。
良い先生です。

-
CIERRA
2022-08-04 17:36
thank you

-
Satoko
2022-07-31 20:12
Thank you for all the good lessons !
Your polite lessons are helpful to speak English well.
I would like to talk with you for a long time in English and I'll try hard to study English more.
Thanks a lot !!!

-
Aki
2022-07-31 11:34
聞きやすく分かりやすく説明してくれました。

-
Miori
2022-07-31 08:56
はじめてのレッスンでしたが、優しく対応してくださいました。