
-
TAKU
2021-01-07 19:28
文章の区切りかたが短すぎて、リピートしずらかった

-
MASAHIRO
2021-01-07 05:35
カラン11受講。スピードはゆっくりめでなるべく生徒に答えさせる。とても丁寧だがdailyの復習も一語一語進み、進捗があまりなかった。(そもそも自分がしっかりと復習しないのが悪いのだが)

-
Ganaa
2021-01-06 20:24
Good job

-
Tenuunjin
2021-01-03 16:28
teacher you are the best!!!

-
Ganaa
2021-01-03 09:55
Very good.happy nice

-
Tenuunjin
2021-01-02 22:42
teacher you are the best :D

-
Ankhzol
2020-12-30 13:08
She so so kind i love her ♥️♥️

-
Nina
2020-12-26 16:06
the teacher is very good

-
Indgaa
2020-12-25 10:38
hello my teacher
i like you so much
thank you see you later
💓🙏🌺🌹🥳

-
Khishigsuren
2020-12-23 19:24
thanks dear teacher, i learned numerous things from you 😘