
-
Em
2021-11-28 15:26
話すタイミングもわかりやすくてよかったです。

-
Aoi
2021-11-28 08:02
楽しくレッスンを受けられました

-
erica
2021-11-13 07:58
次のteacherへの引継ぎにミスが多い。何度も同じレッスンをさせられることになり非常に不快。

-
Sato
2021-10-27 20:07
トピックカンバセーションを受けました。思った通りに話せませんでしたが、楽しく会話ができて良かったと思います。細かな文法のミスを指摘してくれ勉強になりました。

-
Yuko
2021-10-23 19:55
Thanks so much!!! You’re the best teacher (^o^)

-
Tomohiro
2021-10-23 15:55
明るくて前向きなレッスンでした。鼻を気にされている時間が結構長かったので多少気になりました。

-
Snow
2021-10-15 14:16
I think she is impatient

-
Eiko
2021-10-09 08:40
日常英会話受講。語彙力向上のためにいろいろ言い換えた言葉をタイプして教えてくれて授業自体はよかったです。
assemble=looks like と教えてもらいましたがassembleにそんな意味あったかなと思い受講後に調べたところresembleの間違いだと気づきました。危うく間違えて覚えるところだったので★一つ減らしました

-
Masa
2021-10-09 08:14
I took Callan Method. This teacher's lesson was the first time. There were many very difficult phrases this time, and I made many mistakes in pronunciation. However, she did not overlook it and had me fix it accurately. Thanks to her, I was able to take a very useful lesson. Thank you.

-
Yuko
2021-10-07 19:48
Thank you very much!
I like your wonderful pronunciations !!!