
-
Mimi
2023-12-20 07:26
笑顔で優しく指導してくれました。
ありがとうございました。

-
Wei
2023-12-16 06:09
Thank you and please accept my apology. I missed the class on 12/16. Please forgive my poor memory.

-
Kou
2023-12-15 17:56
I’m sorry to be late for your lesson..

-
Riku
2023-12-15 16:55
とっても楽しいレッスンでした。

-
Yuna
2023-12-14 09:32
I enjoyed today’s lesson.
Thank you so much!!

-
Yuu
2023-12-13 05:25
優しくていい先生です!

-
Ichiro
2023-12-12 19:38
カラン受講。速い英語がいい刺激になりました。

-
Seishiro
2023-12-12 05:00
終始笑顔でレッスンしてくださいました。

-
Riku
2023-12-11 16:56
とっても楽しいレッスンでした。ありがとうございました。

-
Masumi
2023-12-11 06:59
カランメソッドを受講しました。
テンポがよくてレッスンしやすかったです。