
-
Toa
2022-02-05 08:30
とても優しい先生でした楽しく授業が出来ました。

-
Yasu
2022-01-29 20:59
I enjoyed the lesson very much.
Thank you!

-
Tico
2022-01-28 09:31
👍很喜欢

-
miku
2022-01-19 21:15
とてもよかったです。
また受けたいと思いました。

-
miku
2022-01-11 22:04
とてもよかったです。

-
Airin
2022-01-10 22:08
とても丁寧でゆっくりとした英語で話してくれて聞き取りやすく授業もスムーズにできました

-
haruto
2022-01-10 19:34
This teacher's class is very good.

-
Cristiane
2022-01-10 02:56
He corrected me every time I made mistakes and he was in a good mood.

-
William
2021-12-13 19:45
Thank you Mr. Faramis, William feels uncomfortable today. We love the way you teach. Hope we can see you next time. Have a good day .

-
Emma
2021-12-09 07:00
ゆったりとリラックスしてレッスンを受講できました。最初にレッスンを受講した時はティーチングに慣れていなかったのか、テンポが遅めだと感じましたが、数か月後に再度受講すると、リラックスしていながら良いテンポでレッスンを進めてくれました。とても良かったです。