
-
Kimmy
2023-04-21 08:27
I enjoyed your lesson

-
Kuni
2023-04-21 06:45
Thank you for your enthusiastic teaching.

-
Kuni
2023-04-21 06:44
Thank you for your enthusiastic teaching.

-
Kuni
2023-04-21 06:42
Thank you for your enthusiastic teaching. Your lessons are very useful for learning English.

-
kikuchi
2023-04-19 19:35
発音の指摘がよかった。

-
Run
2023-04-19 16:45
She is friendly and easy to talk to.

-
Tak
2023-04-13 06:51
カラン受講。
発音きれいだが、テキストの言い間違いが多い。
進め方に慣れていない感じ。

-
Ryoma
2023-04-11 11:57
子どもが楽しく授業を受けていました。ぜひまたお願いしたい先生です。

-
Natsu
2023-04-08 18:23
ありがとうございました。とても楽しくレッスンを受けることができました。
丁寧にわかりやすくレッスンを進めてくださったので、子どもも初めてのレッスンでしたが、集中して学ぶことができました。レッスンが終わったあと、またレッスンしたい!と嬉しそうに言っていました。

-
Miki
2023-04-08 00:04
Good