
-
shinyoko
2023-02-14 20:28
Thank you so much for your kindness and teaching. I am glad to see you again. I’m just worrying about your health.please stay healthy and stay positive and stay happy.

-
Yuri
2023-02-10 07:59
とても優しい先生でレッスンが楽しかったです。

-
Teresa
2023-02-08 14:46
Callan受講。にこやかで丁寧、明るい先生です。
やや癖のある発音なので初心者の私は少し聞き取りにくく、修正もあまり入らなかったので少しやりにくかったですが、フリーカンバセーションなどでは気持ちよく話ができそうだなと感じました。

-
airi
2023-02-06 18:59
今日も楽しかったです♪
いつもありがとう、そしてこれからもよろしくお願いします

-
Rio
2023-02-05 22:14
ゆっくりで丁寧な授業でした!
子供も喜んでいました!

-
Huangyebin
2023-02-02 19:25
很好

-
Yuan Bao
2023-01-31 09:26
You are a very good teacher🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

-
ben
2023-01-30 20:25
:

-
shinyoko
2023-01-29 20:00
thank you so much for your kindness. Your Japanese is very nice and fluently. I had really fun time. See you soon.

-
Yuan Bao
2023-01-29 10:26
You are a very good teacher🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹