
-
Mikoto
2024-03-10 09:26
Thank you!

-
John
2024-03-05 14:56
VERY GOOD GOOD GOOD GOOD GOOD GOOD GOOD GOOD

-
Shino
2024-02-17 15:05
REMS受講;キレイな発音で、テキパキとしていました。間違えたところは、言い直しを必ず行わせ、嬉しい声かけもしていただけました。

-
Anna
2024-02-17 14:26
Thank you so much!!

-
Aoi
2024-02-15 06:05
ちょっと早口だったけど、楽しく進めてくれました。

-
Aco
2024-02-08 15:30
一つ一つが丁寧でした
間違えたことがなんでもていねいでした。

-
Ume
2024-02-07 14:22
I have learnt a lot from teaching you. Thank you. I hope to take your class again.

-
Tomoko
2024-02-04 14:08
R.E.M.Sを受講しました。少し早口で、スピード感のあるレッスンでした。こちらの回答が怪しかったりつっかえながらになってしまったときは、「もう一度」と、繰り返してから進んでくれるので良いトレーニングなりました。

-
shino
2024-02-02 22:12
いつも優しくて可愛くて大好き

-
Matteo
2024-01-31 16:43
Teacher Kiva was very kind. My son, being 4 years old was very active and was distracted at times but she was engaging and patient with him. Thank you!