
-
kenshin
2025-04-03 13:56
It was very wonderful!

-
Yaffa
2025-04-03 12:26
Thank you so much!

-
kenshin
2025-03-27 13:57
最高でした!またお願いします。

-
kenshin
2025-03-27 13:26
What an amazing teacher! Thank you.

-
kenshin
2025-03-26 14:00
とても良かったです。明日もよろしくお願いします!

-
kenshin
2025-03-26 14:00
いつも通り優しく丁寧に教えてくれました。ありがとうございました!

-
Yaffa
2025-03-25 12:30
Always enjoy your lesson and welcome( I forgot that)

-
kenshin
2025-03-24 14:00
ここから三日間、よろしくお願いします!

-
kenshin
2025-03-24 13:59
選択肢を間違えても、「Reary?」と聞いてくれるので間違えに気付くことができました。

-
Yaffa
2025-03-23 15:57
Thank you so much, see you next time!