
-
Yukiko
2025-12-10 10:04
トピックカンバセーションを受講。たくさん話せてよかったです。話題も豊富でとてもいい先生です。ありがとうございました。

-
Luna
2025-12-05 21:28
Thank you very much!!!!!!!!!!!
I'm glad see you agin!!!!!!
Bey Bey!!!!!!

-
Luna
2025-12-04 21:29
I'm glad see you today!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!
Thank you this time!!!!!!
See you next time!!!!!
Bey Bey!!!!!!!!!!!!

-
Luna
2025-12-03 21:35
Very Good job!!!!!!!!!!!!!!
Well Done!!!!!!!!!!!
Thank you very much!!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!!!!!
See you next time!!!!!!!!!!!
Your dear Luna

-
Mile
2025-11-27 21:28
非常好

-
Monier
2025-11-26 21:58
当然这老师真的很好。我已经上过很多其他的课了,每一次都是其他老师中最拔尖的。很生动。总是用笑容面对着其他人,让大家都很高兴保持愉悦的氛围。

-
Batsaikhan
2025-11-26 19:01
Good teacher I like to her she is so nice and friendly

-
SATO
2025-11-20 17:00
説明がわかりやすく、ゆっくり話してくれてとても子供向けでした。ありがとうございました!(5才娘)

-
Monier
2025-11-19 21:57
还是收藏的老师好啊。每节课都是非常友好的。老师性格哈,讲课生动有趣,用耐心鼓励发音也很好。也即使纠错跟这个老师上是非常不错的,建议大家都尝试一下。我也是很不容易,才约到每天晚上都可以跟这个收藏的老师上。

-
KATE-KAORU
2025-11-18 16:30
REMS受講。笑顔がとてもすてきな先生です。