
-
shota
2024-12-15 05:58
She is an excellent teacher!
She was always smiling and taught me politely.

-
Kanon chan
2024-12-14 06:55
good

-
Mitsu
2024-12-14 06:26
I really like her lesson and her style of teaching.

-
mie
2024-12-10 04:28
通信環境が安定しないなか伝わるように教えてくれてありがとうございます

-
Yumi
2024-12-09 04:57
カラン受講。進行が早くたくさん進みました。最後に「たくさん進んだね!」とほめてくれ嬉しかったです!ありがとうございます!!

-
Densha
2024-12-08 06:57
とても楽しかったです

-
Mitsu
2024-12-08 06:25
She is very calm and cherrful. Her lessons are very interesting.

-
Mitsu
2024-12-07 06:57
I really like her style. She is also very cheerful. I completely enjoy her lesson.

-
Sao
2024-12-03 04:26
間違いを指摘してくれません

-
Sho
2024-12-02 05:32
カラン4受講。
間違いの指摘は少ないですが、発音がきれいで聞き取りやすく、テキパキと進めてくれるので、ニューワークがたくさん進みます。
落ち着いた雰囲気で、安定感のある先生です。