
-
Miho
2024-05-12 13:26
I took her lessons more than three times this week.I enjoyed all of them.Thank you so much!

-
Miho
2024-05-10 14:56
I always enjoy learning English with her.
Thank you!

-
YU
2024-05-05 20:56
Excellent teacher as always

-
Miho
2024-05-05 19:26
I always enjoy our lesson thanks to her!
Thank you!

-
Koudai
2024-05-05 15:25
soso

-
Emiko
2024-05-04 16:58
フィリピンの食文化について教わることができました。聞きにくい単語はタイピングで教えてくれて助かりました。優しい先生です。

-
YU
2024-05-03 20:57
Great teacher

-
Miho
2024-05-03 19:57
I always enjoy her lessons! Thanks!

-
kevin
2024-05-03 18:57
老师教的很快

-
keito
2024-05-01 18:26
good!