
-
Rico
2024-06-10 17:58
すごく優しいかったです‼️
もう一回やりたいです❣️

-
Haruka
2024-06-09 20:27
I really enjoyed your lesson! Thank you!

-
suzurin
2024-06-09 07:28
ヒントがあって分かりやすかった。
めちゃくちゃサイコー😊☺️

-
natsuko
2024-05-31 19:59
Your lessons always help cheer me up!

-
Rico
2024-05-30 18:26
面白くて、優しかったです!
トロフィーもいっぱいくれました!🏆
ありがとうございました♪

-
amico
2024-05-27 18:05
Thank you very much!!
I had a lot of fun learning^^

-
Alex
2024-05-26 21:00
очень нравится учиться с Uridine

-
RDT shimo
2024-05-26 17:58
かわいい。丁寧・・・

-
Kusuko
2024-05-26 17:27
とてもいい先生です。笑顔が素敵ですごい褒めてくれます。

-
Non
2024-05-26 11:26
I had a good timead a good time