
-
Oscar
2025-03-12 19:26
/

-
Rocco
2025-03-12 17:29
カラン9にて受講しました。読み上げは一回目はゆっくりと二回目は高速ですが、はっきりとした口調なのでわかりやすいです。細かい間違いも丁寧に都度直してくださいます。こちらから答えるタイプのカランですが、言いよどむとすぐにリードしてくださるのでスピード感があります。また予約したいと思います。

-
Maki
2025-03-12 05:56
テンポがいい

-
Yuichi
2025-03-10 19:58
It was very fun lesson and conversation! Thank you so much as always.

-
Mari
2025-03-09 08:05
やりやすかったです。
ありがとうございます

-
Oscar
2025-03-06 18:26
/

-
Yuichi
2025-03-06 16:56
Your callan lesson was really great! Salamat!

-
Yuichi
2025-03-05 19:59
カランレッスン受講。
発音がとても綺麗でわかりやすく、センテンスの切り方も状況に応じて変えてくれて非常に効果的なレッスンだと思いました。素晴らしいレッスンをいつもありがとうございます!

-
Summer
2025-03-04 19:56
怕了你在干嘛呢

-
Yuichi
2025-03-03 20:01
It was a very meaningful conversation. There are many more things I would like to discuss, but I was aware that I don't have enough vocabulary. I will study more, so let's discuss again.
Thank you so much as always!