
-
Anny
2026-01-30 12:27
很好Good

-
Yoyo
2026-01-23 08:57
下節課還是你

-
Taka
2026-01-20 05:25
丁寧なレッスンで好きです。また受けたいです

-
Sota
2026-01-19 04:33
R.E.M.Sレッスンを受講しました。レッスン前日にセブ島でSinulog Festivalがあったとの事で、Nopolly先生はちょっと疲れていると言っていましたが、それでも根気強く丁寧にレッスンを進めてくれました。

-
Lucky
2026-01-16 06:28
有耐心美丽

-
Rimu
2026-01-09 09:29
It was fun to talk with you always.
Thank you.

-
NAO
2025-12-19 10:05
Thank you for the past six months! Thanks to your bright and talkative personality, I always enjoyed every lesson.
Your pronunciation is so clear and easy to understand.
Thank you so much!

-
Ava
2025-12-05 11:56
good

-
Dami
2025-12-02 05:59
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻great teacher for me 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

-
Yoshie
2025-11-29 05:38
ジェスチャーがありとても分かりやすかったです。