
-
Ka.Zu!
2025-02-24 10:22
Your voice is soothing.👍

-
Haruo
2025-02-23 13:27
I appreciate you asked me many questions about my travels.

-
KANA
2025-02-19 17:59
⭐️🔵⬛️🔺

-
kou
2025-02-19 15:56
よかったです

-
Ka.Zu!
2025-02-15 21:09
とても優しい先生です。
フリートークも勉強になりますし日本にすごく興味を持っている先生でよく勉強しているなと思います🤗

-
KANA
2025-02-15 12:33
むずかしいところでも言えるまで教えてくれた。🍭🍫🍇🎩

-
Ka.Zu!
2025-02-11 22:57
Kanunay kang mahayag nga magtutudlo. Salamat sa kanunayng paghatag og kalipay.🤗
今日も楽しかったですありがとう😊

-
Haruo
2025-02-11 17:59
She is polite and very friendly teacher.
I always take the class without being nervous.

-
Yuichi
2025-02-09 15:27
レビューの回でだいぶ忘れていましたが丁寧に教えて頂き
スライドを進めることが出来ました。
雪の話が出来たのも良かったです。
有難うございました!

-
Haruo
2025-02-08 16:28
Thank you for worrying about me.