
-
Daiane
2020-08-30 16:44
thanks for the lesson 💖🙏💐

-
Daiane
2020-08-22 18:05
🌸Happy weekend🌸

-
Naoki
2020-08-21 05:29
REMS受講。雰囲気良く、テンポ良く、発音良く、満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
Akiko
2020-08-20 22:09
とても良かった!スピーディーで、カランの達成感を久々に感じました。

-
Daiane
2020-08-14 06:23
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
✨👏💖✨

-
Akiko
2020-08-13 15:56
良かったです。案内を受けている途中、切れてしまいました。どうしましょうか。

-
Eichan
2020-08-12 16:55
She is so friendly
and cute, too excellent!!
I would like to see again.

-
Yuki
2020-08-12 14:28
Thank you for the wonderful, worthwhile lesson!

-
Breve
2020-08-01 19:26
Good teacher and great person. Thanks

-
tiedan
2020-07-29 18:59
thank you. the kid is happy to see you.