
-
HT
2023-04-08 10:07
優しく分かりやすく教えて頂きました!

-
Rio
2023-04-08 09:28
楽しかったです♪ありがとうございました!

-
rumi
2023-04-07 06:54
とても丁寧、そして適当にこたえるときちんとなおしてくださるので覚えられました

-
HIRO
2023-04-05 09:46
I studied English well!
Fahima teacher was very gentle and kind.
I 'm grateful.

-
AO
2023-04-04 16:26
丁寧に教えてくださってありがとうございました。

-
makimaki
2023-04-01 18:01
I really enjoyed my trial lesson. She was kind and gave me good feedback!

-
Kazuma
2023-04-01 10:58
初めてのオンライン英会話。とても楽しかったそうです。ありがとうございます。

-
ATSUHIKO
2023-03-31 11:16
Long time no see!

-
Ko
2023-03-30 19:01
Thanks,Fams
I learned the difference between cheer and cheer up

-
Toshiki
2023-03-29 16:30
Very kind and good at teaching