
-
Keiko
2024-02-07 07:27
ありがとうございました。とても明るい先生でお話をしながら進めてくださりあっという間でした。またお願いしたいです。

-
Joe
2024-02-06 08:20
すごく楽しい😊

-
Naoko
2024-02-03 10:27
テンポも良く、いつも楽しいレッスンです!あっという間です。

-
Yusei
2024-02-03 07:56
優しく明るい良い先生でした♪

-
Maya
2024-02-03 06:49
I assure you guys that his class helps you to feel valued :D
He is open-minded, friendly, funny and enthusiastic !
And the best thing about him is that he is a really good comnunicator and creates an environment that can encourage students' motivation.
Bravo !

-
yoko
2024-02-02 07:38
楽しくテンポのよい授業で集中できました。
より良いフレーズも教えてもらい勉強になりました。

-
Haruki
2024-02-02 05:26
優しかったです

-
Maiko
2024-01-31 16:09
楽しかったです(^^♪

-
Eden
2024-01-29 12:59
🤘😹😹😸😸😻😻🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

-
Yoshikazu
2024-01-26 07:57
最高