
-
Rio
2022-12-15 17:45
良かったです

-
Yoshi
2022-12-13 19:52
R.E.M.S受講。
私が言うのもなんですが発音よく聞き取りやすかったです

-
sachi
2022-12-11 16:27
レッスンは問題なく進めてくれていますが笑顔がないので寂しいです。

-
Amu
2022-12-10 18:52
可愛いし、よく笑うし、真面目でした。

-
Shirley
2022-12-08 19:58
很好很好非常好

-
Nabe
2022-11-27 09:59
Thank you so much for today’s lesson.
Concentrating on the lesson gets me a little tired.
But speaking English is my fun.
I had a good and useful time.

-
chris
2022-11-26 20:26
sorry for our late on the class
Nice and patient teacher

-
hiro
2022-11-20 10:26
easy to understand

-
coco
2022-11-19 18:57
とても可愛い先生で、まじめさが伝わりました。6歳です。おすすめします。

-
Yasu
2022-11-15 12:07
R.E.M.S.を受講しました。穏やかでレッスンの持って行き方が上手い先生です。今後も期待しています。