
-
Rin
2021-08-02 09:00
いつも優しく丁寧に教えてくれるので息子の一番のお気に入りの先生です。

-
YUK I
2021-07-30 20:33
日常英会話(新)を受講しました。日本のことをたくさんご存知の先生でした。もっと話したいことがあったのに上手く英語で表現できなかったので、復習して、また、Loiza先生のレッスンを受けようと思います。

-
Nano
2021-07-30 18:09
子供が受講しましたが、とても楽しくレッスンできていたようです。またお願いしたいと思います。

-
Sofia
2021-07-27 16:38
Nice

-
Sofia
2021-07-27 16:38
Nice

-
Tina
2021-07-26 20:01
Thank you so much!

-
Mitsu
2021-07-26 05:58
I really enjoyed talking with teacher Loiza during the lesson. I almost always forget running out of time when I take lessons from her.

-
Momo
2021-07-25 07:01
適切に質問を投げかけてくれる良い先生でした。

-
Mary
2021-07-19 10:02
💛

-
Mitsu
2021-07-18 07:33
I can really concentrate myself on the lesson because she is good at handling the topics during the lesson.