
-
COCO
2022-01-19 14:16
还不错

-
Carin
2022-01-17 23:15
Thanks for the lesson, it’s interesting.

-
Kyo
2022-01-16 20:47
カランメソッドを受けました。
明るく、楽しませようとしてくださっているのがわかる自己紹介をしていただいて楽しく授業を始められました。
aとtheの細かいミスも指摘していただけました。

-
helen
2022-01-15 07:57
我是特别差😖

-
Mizki
2022-01-10 09:10
おふざけが多い男児を辛抱強くレッスンしてくださいました。
おかげで息子は楽しくレッスンを受けていました。
最後、突然音声が途切れて何も聞こえなくなってしまったので、ご挨拶できないままレッスン終了になってしまって申し訳ありません。
またよろしくお願いいたします。

-
Masa
2022-01-10 08:11
I took the Callan Method. I took her lessons the most last year. Her lessons are very enjoyable and the tempo of her conversations is a good practice. I would like to take a lot of her lessons this year as well.Thank you.

-
sa
2022-01-07 21:00
とても楽しくフレンドリーで分かりやすいです。
また受講したいです。

-
Yuika
2021-12-30 09:35
SK1受講。明るく楽しい雰囲気で、最初から笑顔でレッスン受けられました。久しぶりに予約しましたが、「また会えましたね」と言ってくれて嬉しかったです。またよろしくお願いします。

-
Masa
2021-12-26 08:00
I have taken this teacher's lessons many times. But this lesson was special. I heard that this typhoon caused great damage to her home. I was very worried if I could take her lesson today. She was behaving gracefully. I will continue to support her. Thank you very much.

-
Nao
2021-12-23 06:04
本日はありがとうございました。うまく返答できませんでしたが、とても丁寧にゆっくり発音してくださり、理解しやすかったです。またよろしくお願いします。また、このたびの台風では大変困っておられるのではとお察しします。心からお見舞い申し上げます。風邪をひいておられるとのこと、お大事になさってください。