
-
Yukari
2021-06-24 23:38
先生が風邪を引いていて辛そうでしたが、前置きで鼻声の理由や途中で鼻をかんだらごめんね、と一言くれたので気にせずレッスンを受けられました。発音の違いもきちんと指摘してくれました。また是非受けたいです。

-
Joyce
2021-06-22 23:39
Thank you very much for your feedback. This makes me very happy and excited to continue. I hope to see you again in the next lesson :D

-
Ran
2021-06-21 09:06
Tutor Amor is friendly and great. This was my first experience to have a callan method lesson. She was very kind to help me to understand how it works. Thank you for all the details.

-
Yukari
2021-06-15 22:38
レッスン後に個別のメッセージをいただけました。他の先生はなかったので驚きました。初めてボキャブラリービルダーを受講しました。やり方が分からず戸惑いましたが、今の分をタイプしてね、と優しく教えてくれました。TOEIC点数アップのために単語をどんどん増やしていきたいです。

-
Tatsuya
2021-06-15 07:18
スピードが速いと感じたが、本来これくらいに食らいついていかないといけないのかなと思いました。カラン初歩の人は厳しいと感じるかもしれない。

-
sa
2021-06-08 14:38
いい先生だけど相性の問題

-
Obama
2021-06-05 08:08
丁寧に教えていただきいつもわかりやすいです。

-
Pamela
2021-06-04 02:04
Thank you, teacher. Have a beautiful weekend.

-
kk
2021-06-03 05:36
カラン11を受講しました。やや速めの、ネイティブ感のある英語です。new word はタイプしてくれます。表情を変えずにどんどん進みます。

-
Pamela
2021-06-02 01:35
Thank you for your motivation menssage and your patience. You're a very good teacher.