
-
SUMIKO
2021-03-19 14:36
私に合わせて楽しい雰囲気のレッスンで進みました。
質問にも丁寧に回答してくれて、どんどん質問してね、と
質問しやすい雰囲気にしてくれます。

-
qiqi
2021-03-15 15:31
You are good!

-
SUMIKO
2021-03-15 10:10
明るく丁寧なレッスンです。
先生の人柄はとてもキュートです。

-
qiqi
2021-03-13 16:39
Hello I'm Aimme,You are good!

-
SUMIKO
2021-03-13 07:02
とても穏やかで、親切な人柄が感じられました。
たのしいレッスンでした。

-
kaname
2021-03-13 06:32
The teacher felt very warm and was able to relax and take lessons. She taught me slowly and politely to the end at my own pace. The pronunciation was clear, easy to hear, and well understood. Thank you so much.

-
qiqi
2021-03-06 16:35
Hello I'm Aimme, You are good!Come on!

-
yannan
2021-03-03 18:34
老师很有耐心,帮助很大!

-
Samir Trajano Feitosa
2021-03-03 05:52
Great teacher! (Excelente professora!)

-
Samir Trajano Feitosa
2021-03-03 05:51
Great teacher! (Excelente professora!)