
-
Kotone
2021-12-12 21:40
とても優しく、ゆっくり進めてくださる先生で、シャイな7歳の娘も楽しくレッスンを受けられました。

-
Kotaro
2021-12-04 08:02
明るくて楽しい先生です。笑顔がとてもよかったです。発音を正しくできるように丁寧に指導してくれました。また受講したいです。

-
Kanako
2021-12-03 07:02
カランステージ3受講。はっきりとした発音でとても聴きやすかったです。
回答を待ってくれるタイプの先生なので、(本当にわからない時は少し困りましたが、)ただ先生の回答をなぞるだけでなく、自分で発言する練習になって良かったです。

-
Emily
2021-11-28 12:42
楽しかったです。

-
kaname
2021-11-25 18:13
The teacher taught me politely and I understood it well. The pronunciation was clear and easy to hear, the speed was just right, and it was a good practice. Thank you very much.

-
Anju
2021-11-10 19:33
Nemesia先生は褒めるのがとても上手です。
娘が楽しんでレッスンを受けることができました。
そして先生の笑顔がとても素敵!
レッスンのリクエストに、トロフィーをもらえたり褒めたりしてもらえるのがモチベーションになると伝えたところ、沢山褒めてくださり、沢山のトロフィーをくださいました。
娘にとっては先生の会話を聞き取り、理解することは難しいのですが、先生はうまくレッスンをしてくださいました。
また娘とのレッスンをお願いしたいです。
Teacher Nemesia is good at praising my daughter.
My daughter enjoyed taking English conversation lessons.
The teacher's smile is so nice!
When I told lesson request that getting a lot of trophies or praise was motivating, she gave my daughter a lot of compliments.
It is difficult for my daughter to listen and understand the teacher's conversation, but the teacher did a good lesson.
I would like to take another lesson with my daughter again.

-
yuzu
2021-11-05 18:02
娘の気持ちが
落ち着いてなかったので
集中力欠けてましたが
上手誘導してくて
有り難かったです🤣

-
yuzu
2021-11-04 18:01
楽しく出来ました♪
少し話すスピードが速い時があり
娘がキョトンとなる時がありました💦

-
yuzu
2021-11-03 18:02
笑顔で対応してくれ
5歳の娘のお気に入り先生になりました🤔

-
yuzuka
2021-10-29 16:30
とても楽しくレッスンできました