
-
Kenji
2024-03-07 07:57
Thank you for your great leeson!

-
Adan
2024-03-05 18:27
you are so nice

-
JET
2024-03-05 04:58
発音もきれいで、英語の先生という感じです。
REMSがうまくいかなくて、迷惑をかけましたが、、
またぜひ受けたい先生です。

-
Mona
2024-03-01 17:26
👋🏻🇨🇳🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷😊😊😊👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

-
ST
2024-03-01 08:00
She is always energetic, and her class is fun!

-
Emi
2024-02-29 07:59
REMS受講しました。スピード感のある授業でとても勉強になりました。発音を細かく直してくれるのも良かったです。

-
Panda
2024-02-29 03:56
She was very cheerful and the lessons were friendly and enjoyable.

-
Kayo
2024-02-28 17:59
Great communication and teaching,

-
June
2024-02-27 19:27
lt's okay

-
Misako
2024-02-25 03:57
発音を適宜修正してくれます。ペースも合わせてくれていて、勉強しやすかったです。